Coca Cola
Nici bine nu dăduse cu recordul lui Platini de pământ că a şi făcut “moment”: don Ronaldo s-a uitat un pic strâmb la lichidul maroniu din faţa lui şi uitând care e sursa unei părţi a banilor care îi intră în cont a împins sticla de cola mai spre stânga.
Acu’, dacă rămânea aici nu era mare lucru. Dar poate el să stea locului? Nope, aşa că s-a trezit strigând (şi făcând faţa aia de oropsit) AQUA!
Ei, contabilul de la Coca Cola şi-a ridicat un pic ochelarii pe nas, a verificat un excel, a deschis outlook-ul şi a dat la căutare: “c e f e r”… Iată! Şi s-a pus pe scris.
De la USD 56.10 la USD 55.22 înseamnă ~ 4 miliarde USD. Cât era sponsorizarea UEFA?
Heineken
Trei ore mai târziu vine la masă mesiu Labile. Care, asemenea lui Don Ronaldo, priveşte chiorâş la sticlele de pe masă şi se ia de aia mai verde (cam cum avea el frizura la un moment dat). Jurnaliştii au zis că vrea să o pună deoparte, pentru autocar. Dar nu. Şi mesiu Labile avea probleme cu alcoolemia lichidelor prezente pe masă.
Cârcotaşii au zis că omul avea dreptate: nu poţi vinde un lichid cu 0% alcool pe post de bere, e o blasfemie. Şi sunt de acord.
Şi uite aşa s-a făcut mesiu Labile de baftă, aruncând la coş o băutură care nu conţine alcool, în numele restricţiilor religioase. Mă mir că nu le cere jurnalistelor (oare or fi?) să pună ceva pe cap/faţă şi să stea în fundul sălii…
Alţii
Mă întreb când vor apărea probleme şi cu dependenţa tinerilor de … să zicem … reţele sociale. Tik-Tok, anyone? Sau cu unele companii aflate sub sancţiuni internaţionale.
Sau nu?
Ipocriţi până la capăt.