Aseară, cei de la Amazon Prime și-au făcut debutul în/cu Premier League în UK. 20 de meciuri – anul ăsta – vor fi date și pe platforma de video-on-demand ceea ce va pune la încercare capacitatea lui Amazon de a face streaming de calitate.
Contractul e pe trei ani, 20 de meciuri pe sezon, exclusivitate pentru Boxing Day și a costat 90 milioane lire. E a doua încercare a Amazon în a face streaming pe un eveniment sportiv important și o modalitate de a testa potențialul EPL.
Amintirea de la US Open e încă proaspătă în mintea userilor (și a celor de la Amazon) dar poate eșecul de atunci să fi fost benefic pentru EPL. Vedem diseară. Nu live, ci cu o întârziere de 20-30 de secunde 🙂
De reținut: ultimul meci dintre Man City și Liverpool a avut o audiență de peste 3.3 milioane (raport Sky).
Dacă lucrurile merg bine pentru Amazon, atunci cei mai fericiți oameni vor fi patronatele cluburilor: mai mulți ofertanți pentru drepturile tv înseamnă mai mulți bani.
Și microbiștii britanici s-ar putea să fie fericiți: prețurile lui Sky și BT Sports ar putea deveni o amintire urâtă, Amazon intenționînd să ducă o bătălie dură pe acest teren. Un 3-4-3 ultra ofensiv, cum ar veni.
Amazon s-a pregătit bine pentru debut, a recrutat câțiva prezentatori de la Sky și BT (Alan Shearer, Jermaine Jenas, Michael Owen și Thierry Henry) și a introdus un program tip avancronică, “Back of the net”, prezentat de Peter Crouch.
Game on, lads!