Amazon Prime în Premier League

0

Aseară, cei de la Amazon Prime și-au făcut debutul în/cu Premier League în UK. 20 de meciuri – anul ăsta – vor fi date și pe platforma de video-on-demand ceea ce va pune la încercare capacitatea lui Amazon de a face streaming de calitate.

Contractul e pe trei ani, 20 de meciuri pe sezon, exclusivitate pentru Boxing Day și a costat 90 milioane lire. E a doua încercare a Amazon în a face streaming pe un eveniment sportiv important și o modalitate de a testa potențialul EPL.

Amintirea de la US Open e încă proaspătă în mintea userilor (și a celor de la Amazon) dar poate eșecul de atunci să fi fost benefic pentru EPL. Vedem diseară. Nu live, ci cu o întârziere de 20-30 de secunde 🙂

De reținut: ultimul meci dintre Man City și Liverpool a avut o audiență de peste 3.3 milioane (raport Sky).

Dacă lucrurile merg bine pentru Amazon, atunci cei mai fericiți oameni vor fi patronatele cluburilor: mai mulți ofertanți pentru drepturile tv înseamnă mai mulți bani.

Și microbiștii britanici s-ar putea să fie fericiți: prețurile lui Sky și BT Sports ar putea deveni o amintire urâtă, Amazon intenționînd să ducă o bătălie dură pe acest teren. Un 3-4-3 ultra ofensiv, cum ar veni.

Amazon s-a pregătit bine pentru debut, a recrutat câțiva prezentatori de la Sky și BT (Alan Shearer, Jermaine Jenas, Michael Owen și Thierry Henry) și a introdus un program tip avancronică, “Back of the net”, prezentat de Peter Crouch.

Game on, lads!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.