Alaltăieri Juventus Torino şi-a prezentat noua siglă. Lansarea s-a făcut la Milano (sic!), că tot e Fashion Week Men (link-ul e pentru cei mai hip dintre voi) acolo.
Adevărul e că aduce mai mult a siglă de fashion decât a emblemă de echipă de fotbal şi aici avem o adevărată liotă de suporteri juventini care au strâmbat din nas. Care că “nu îi reprezintă”, care “dar unde e tradiţia” etc.
Mie îmi place, chit că trebuie să le dau parţial dreptate celor ce zic că noul logo nu are legătură cu tradiţia. Parţial zic, pentru că am găsit acest articol care explică mai multe despre obsesia Juventus-ului vis-a-vis de “J”.
Altfel, îmi place silueta “scutului” făcută din spaţiul negativ, îmi place cum au integrat cea mai importantă caracteristică a tricourilor, dungile, îmi place şi silueta de jucător – chit că haterii au lovit deja: “nu arată ca un jucător de la Juventus care se aruncă în careu?” 🙂
Aici aveţi cuvintele Interbrand, cum au dezvoltat conceptul “Black and White and More”.
Bonus, filmuleţul de prezentare.
Şi dacă tot suntem la sigle luaţi de aici un top al celor mai proaste embleme folosite de echipele de fotbal. Suntem prezenţi şi noi cu Viitorul lui Hagi şi pot spune că pe drept: oare cine a avut ideea acelui … balon sub formă de om?