Super Bowl 2018 şi pauza de publicitate

0

Două săptămâni şi un pic mai sunt până când va avea loc Super Bowl 2018, cel mai important eveniment sportiv din State.

Meciul ca meciul dar spectacolul din pauză şi calupul de publicitate suscită, ca de obicei, cel mai mare interes. Anul trecut, peste 150 de milioane de oameni au văzut spectacolul şi pauza publicitară.

5 milioane de dolari costă 30 de secunde în această pauză publicitară, aproximativ acelaşi preţ ca anul trecut, mult, foarte mult, dar dacă te gândeşti că te văd cam 150 de milioane de oameni…

Logic, companiile care au putut rupe de la gura bugetului asemenea sumă sunt extrem de atente cu ce vor popula cele 30 de secunde.

Mai jos am pus un preview al spotului Pepsi care o foloseşte, din nou, pe Cindy Crawford. Should be sweet!

Şi mai avem unul la TurboTax, ciudat, cel puţin.

Lista, aproape întreagă, cu preview-uri o găsiţi aici, câteva sunt chiar interesante.

Timberlake, a treia oară

Show-ul din pauză, Pepsi Super Bowl LII Halftime Show, va fi cu Justin Timberlake, a treia oară pe această scenă, cel mai “folosit” artist pentru acest show. O fi pozitiv omul, ridică moralul celor conduşi la pauză.

Patriots, favoriţi să câştige Super Bowl 2018

New England Patriots v Jacksonville Jaguras şi Philadelphia Eagles v Minessota Vikings sunt semifinalele acestui sezon de NFL. Patriots şi Vikings sunt favoritele bookmakerilor, cu primii favoriţi şi la câştigarea trofeului.

Totuşi, Patriots au cea mai slabă apărare dintre toate cele 4 (Vikings cea mai bună) şi ăsta ar fi un semn că nu vor câştiga uşor, dacă vor câştiga.

Ar fi încă un inel pentru Tom Brady, al şaselea 🙂