Woodward: #Facebook și/sau #Amazon ar putea licita pentru #EPL

0

Pe 4 septembrie Indian Premier League a luat decizia de a accepta oferta celor de la Star India pentru drepturile de transmisie a competiției: 1.97 miliarde de lire pentru următoarele 5 sezoane.

Știrea a trecut în general neobservată deși acest contract face din IPL un concurent serios pentru verișoara din insulă, English Premier League.

Cu doar 60 de meciuri pe sezon, IPL a ajuns să vândă un singur meci pentru 6,57 milioane, nu mult sub cele 7.37 milioane care se plătesc pentru un meci de EPL.

Știrea nu trecut neobservată pentru Ed Woodward care a fost mai interesat de lista celor care au pierdut licitația: pe ea figurează Facebook, care a licitat pentru drepturile de streaming.

Dacă adăugăm și faptul că de curând Amazon a plătit peste 40 de milioane de dolari pentru 10 meciuri de fotbal american (cele de joi), parcă începem să înțelegem de ce Woodward le-a spus investitorilor de la MU că se așteaptă ca Facebook și Amazon să se prezinte la licitația pentru drepturile de transmisie a EPL (care va avea loc spre sfârșitul acestui an),

“We think we can be complimentary to partners like this.” – sunt absolut sigur că așa e. Și cred că vom asista la un nou record în ce privește suma cu care vor fi cumpărate drepturile de transmisie a EPL.