La prima cafea

0

– Odată spartă uşa la FIFA, presa (şi opinia publică) începe să realizeze ce dimensiuni avea şpaga şi corupţia în fotbal. Doar că ochii mai vigilenţi nu rămân doar asupra lui Blatter ci încep să se rotească: nu care cumva avem de-a face cu ceva Bigger than Blatter?

“(…)top-level sport is now a global commodity, eliciting vast sums from marketeers and broadcasters (real-time sporting drama is one of the few remaining draws for live audiences). As the American inquiry that helped topple Mr Blatter suggests, kickbacks sometimes lubricate the fat contracts that arise.”

Pepsi a bătut palma cu UEFA pentru a deveni “official partner of the UEFA Champions League“. Presimt că 1. mulţi traderi vor fi buimaciţi când vor vedea un ad care îţi spune “LAY” şi 2. să ne pregătim de o nouă băutură: 11-UP. Apropo, s-o fi mărit numărul de parteneri oficiali de la 6 la 7 sau iese cineva?

brazilienii de la Internacional au idei. Bune aş zice: suporterii au bilet la meci dacă acceptă să sufere lângă un suporter al rivalei.

It was a success: No one fought, and the fans loved the idea. “There was no resistance from the fans,” Nuñez says. “Instead of this, the idea was well received and even generated some enthusiasm.”

– hashtag-uri de urmărit în zilele următoare: #BienvenidoZincha, #Chile2015, Contul oficial: @CA2015