Lookin’ to score in Brazil?

– Că tot GAZPROM e unul dintre cuvintele folosite des zilele acestea: aveţi aici o serie de 5 articole despre agresivitatea cu care GreenPeace stă în coasta companiei ruse, fix acolo unde ei au investit pentru a-şi „polişa” imaginea. În Champions League, competiţia a cărei sponsor este şi în care are/avea 2 echipe: Schalke şi Zenit. „As Duff explains, protests on the street outside of Gazprom headquarters is something that the oil company sees everyday and is something that Gazprom has planned for, so the Champions League campaign has surely caught the oil company off guard.”

– Adidas se pregătise bine pentru World Cup 2014, cu Brazuca, cu ADIZERO coloraţi pentru Messi. În plus, oamenii s-au gândit să se folosească de un „asset” al ţării şi au scos tricourile de mai jos. Reuşite. Şi la 25 de lire aş zice şi ieftine. Din păcate, naţiunea s-a sesizat şi Adidas a fost nevoită să retragă de la vânzare acele tricouri. Presimt că norocoşii cumpărători au făcut deja un cash in.

Adidas-sexual tourism