Bani şi fotbal

0

Heineken a decis că UEFA Champions League merită investiţia aşa că şi-a prelungit contractul de partener al competiţiei “up to and including  the 2017 / 2018 season”. Dacă actuala înţelegere era estimată undeva la 50 de milioane de euro, cu siguranţă noul acord e pe o sumă ceva mai consistentă – probabil în jurul a 65 de milioane de euro. Veste bună pentru UEFA – Heineken e primul partener din pachetul de 6 care îşi prelungeşte contractul. Următorii pe listă sunt Ford, Gazprom, Mastercard, Unicredit şi Sony (cu Playstation) – cu menţiunea că Sony pare că nu mai e aşa de convins să continue. Toate contractele expiră în 2015.

BT începe să răsufle. După ce s-a caftit în sute de milioane de pounds cu Sky pentru drepturile de televizare ale Premier League, divizia nou creată – BT Sport – anunţă că a convins peste 2 milioane de britanici să vină la ei în ogradă. Cu costuri de peste 1,2 miliarde de lire pe următorii 3 ani numai pentru Premier League (738 the fee şi cam 150 de milioane pe an în marketing), BT Sport performează per total destul de bine, atâta timp cât BT zice că are cele mai bune rezultate pe ultimii 5 ani în câteva puncte cheie:  BT spokesperson said the impact of BT Sport can be clearly seen in three other key operational metrics: Consumer revenue is up 4% – the best performance in ten years as more customers stay with BT and take broadband; BT took a record 93% of broadband net adds (over the Openreach network) – 156,000 out of 168,000; and the BT TV base (where customers take a set top box) grew by 70,000, also the best performance in five years and more than three times the 21,000 added in the same period last year. “

(sursă foto: The Club – Cool Hunting http://ow.ly/qo1dq)