Clasamentul pe tricouri

5

Media vânzărilor de tricouri pe ultimii 5 ani le aşează pe United şi Real pe primul loc – fiecare la categoria (producătorul) ei: Nike, respectiv Adidas. 1.4 milioane de tricouri, în medie, per sezon, la o distanţă destul de mare de locurile 2: 1.15 milioane pentru Barcelona (Nike), respectiv 900.000 pentru Chelsea (Adidas). De remarcat ascensiunea lui Chelsea care şi-a “săltat” media odată cu Champions League-ul de anul trecut, la fel ca şi Bayern Munchen (880.000).

Liverpool, trupa care era vindea cel mai bine pentru Adidas (dacă ne referim la toate materialele sportive, pentru că la tricouri erau abia pe locul 3) a ieşit din parteneriatul cu Adidas pentru a intra într-unul cu Warrior (6 ani – 25 de milioane de lire pe an).

Altfel, îi avem pe City pe 17, cu 175.000 de bucăţi pe an şi încă mai aşteptăm datele de la Steaua. 🙂

Warrior-Liverpool