Clasamentul pe tricouri

Media vânzărilor de tricouri pe ultimii 5 ani le aşează pe United şi Real pe primul loc – fiecare la categoria (producătorul) ei: Nike, respectiv Adidas. 1.4 milioane de tricouri, în medie, per sezon, la o distanţă destul de mare de locurile 2: 1.15 milioane pentru Barcelona (Nike), respectiv 900.000 pentru Chelsea (Adidas). De remarcat ascensiunea lui Chelsea care şi-a “săltat” media odată cu Champions League-ul de anul trecut, la fel ca şi Bayern Munchen (880.000).

Liverpool, trupa care era vindea cel mai bine pentru Adidas (dacă ne referim la toate materialele sportive, pentru că la tricouri erau abia pe locul 3) a ieşit din parteneriatul cu Adidas pentru a intra într-unul cu Warrior (6 ani – 25 de milioane de lire pe an).

Altfel, îi avem pe City pe 17, cu 175.000 de bucăţi pe an şi încă mai aşteptăm datele de la Steaua. 🙂

Warrior-Liverpool

  • Cristi

    Da…cind altii se uita in sus la primu loc, fac top-uri cu tricouri.In curind o sa treaca la tricouri ude.Desi cred ca Rio n-a mai udat de mult un tricou:))).

    • razvan

      Sindromul clasic al vertijului. V-a luat cu ameteala de la aceasta provizorie clasare?

  • Alex

    Pacat ca in general materialele astea is de o calitate foarte proasta, chiar daca poarta sigla unor producatori cunoscuti. Cum ramane cu respectul pentru fani? La 60 de lire tricoul cred ca se poate mai bine!

  • Alex

    Dar ceva comentarii cu privire la “evolutia” … NOASTRA (sic!) … cu CFR?

    • razvan

      Ma gandeam ca ma tragi de urechi ca nu am scris la D Day despre fantastica coliziune intre cei doi giganti ai fotbalului autohton. As fi vrut sa scriu ceva dar m/a apucat lehamitea cand l-am vazut pe tutarul ala cu steagul in poarta adversarilor.