Gazprom se extinde

0

Steaua Rosie Belgrad si Gazprom au semnat un contract de sponsorizare pe cinci ani, in valoare de 19 mil USD. Contractul prevede, printre altele, ca un sfert din aceasta suma va fi investita exclusiv in juniorii echipei si ca un reprezentant al Gazprom va fi in consiliul de administratie al clubului. Gazprom (cea mai profitabila companie din lume in 2009 – Fortune Global 500) este proprietara clubului Zenit (ole Unirea!) si sponsor principal la Schalke 04 (150 mil USD pe 5 ani si jumatate – contract semnat in 2006).

Manchester United este cel mai valoros club sportiv din lume, conform Forbes.com, cu o valoare de 1,83 miliarde de USD. Intr-un top 10 dominat de cluburi americane de baseball si fostbal american, mai regasim doar doua echipe de fotbal, Real Madrid pe 6 (1,32 miliarde de USD) si Arsenal pe locul 8 (1,18 miliarde de USD).

– Federatia Scotiana de Fotbal a semnat un contract pe 4 ani cu Carling, contract ce face din Carling berea oficiala a nationalelor de fotbal ale Scotiei. Pentru stins whiskey-ul, banuiesc.

EA Sports va deveni primul partener tehnic al Premier League in urma unui contract in urma cu cateva zile. Detaliile financiare nu au fost facute publice, insa se stie ca EA Sports va inlocui Actim (statisticile jucatorilor) si ca va avea o rubrica pe site-ul oficial al Premier League “Team of the Week”. Asta pe langa expunerea media de care va beneficia prin aceasta asociere.

Previous articleHALA MADRID!
Next articleRewriting the future
SHARE